BEST NIGHT EVER

  2013-08-25 / 03:48:31 / Allmänt /
Guuuuud vilket roligt dygn jag har haft, jag har inte sovit på över 35 timmar vilket är rekord för mig. Känner mig oerhört pigg för att inte ha sovit på väldigt väldigt länge, men ska alldeles strax få lite skönhetssömn, tänkte bara berätta för er om vad jag har gjort.. Veckan har gått jätte bra, föräldrarna har inte varit hemma för dom har varit i Syracuse och hjälpt den äldsta killen att flytta dit för han ska börja på college där! Fick ett par jätte fina mjukisbyxor av föräldrarna nu när dom kom hem, så snällt! Så vi har haft girlsnight här hemma, jag Zoe och Tali! Jag och Tali har sovit uppe i föräldrarnas sängar och tittat på en film innan vi somnat någon kväll. I torsdags var det i alla fall dags för något jag längtat så himla mycket till, att övernatta inne i New York för att se One Direction på the Today Show! Jag åkte in så jag var på Rockafeller Center klockan 10.30 då hade Malin redan tagit en plats till oss, vi fick en plats i kön på 52a gatan och scenen ligger på 49e gatan, kan ni tänka er hur lång den här kön var? Det går inte att beskriva, det var folk, ÖVERALLT. Efter cirka en halvtimme kom Britta också och får natt i Manhattan kunde börja, vi trodde att vi skulle stanna kvar på samma plats inprincip hela tiden men efter ca 2 timmar på samma plats slussades vi vidare upp mot 50onde gatan, vi hamnade tyvärr lite längre bak för polisen sa till just oss att flytta sig.. så himla typiskt.. Kommer inte ihåg hur länge vi väntade där men där var otroligt mycket folk där också, kan tänka mig att vi väntade 2 timmar där med, sen var det äntligen vår tur att bli slussade ner mot 49onde gatan och scenen, vi kom bakom alla flaggor så vi var väldigt långt ifrån scenen, men jag såg sedan att där fanns fler folk som var ännu längre bak än oss och dom fick till och med en tv för att kunna se något överhuvudtaget. Vi hamnade i alla fall på bra platser, vi var inhängande i staket med bra folk runt omkring. Tiden gick otroligt snabbt och vips så började det ljusna och killarna hade sitt soundcheck klockan 6, inget vidare ljud för vi hörde knappt något.. Vi somnade alla tre på gatan på Rockafeller Center, så då kan man bocka av det från sin "To do list" också, att sova på gatan på Rockafeller Center. Vi vaknade av skrik och vi kom ganska långt fram vid staketet, dom gick och delade ut tester med killarnas nya parfym, jag säger bara, halleujah! Den doftar underbart! Helt plöstligt kom programledaren bak till oss och skulle spela in ett klipp precis vid oss, kameran var verkligen riktad mot oss, så vi kom med på tv, i amerikansk tv, på ett av de största programmen! Himla coolt, ska försöka hitta så jag kan se det på internet!
Dom började mini-konserten som bestod av tre låtar men vi bestämde oss för att lämna, låter ju sjukt dumt när man har campat en hel natt men vi varken hörde eller såg någonting, Britta lämnade mig och Malin för hon skulle hem och jobba och Malin och jag inledde jakten på att hitta One Direction, vi hamnade vid utgången från Rockafeller Center där vi stod ett bra tag, vet inte hur många gånger jag har varit inne på Twitter idag och kollat var killarna är, tillslut så fick vi reda på att de anlänt till hotellet, men vi fick i alla fall se Mel B(ni vet från Spice Girls?) så vi tog till Twitter igen och hittade hotellet som dom bodde på, stack till hotellet där det redan var väldigt många tjejer, vi tryckte oss fram och fick bra platser.. jag trodde verkligen att dom skulle komma där ett tag, var så säker på att de skulle komma ut till oss men icke.. tjejer gick men vi satt kvar och sen så är det några tjejer som kommer och säger att det står SUV's parkerade på baksidan av hotellet, jag sprang som bara den och mycket riktigt, 4 stora bilar var parkerade redo för att någon skulle ta sig någonstans. Garaget öppnades och ut kom en stor svart bil, folk sa att det var Niall i bilen och sen kom en bil till från garaget, vet inte vem som var i den men jag antar att det var Liam eftersom jag sedan läste på Twitter att dom befann sig på McDonalds! Vi väntade ett tag till innan vi bestämde oss för att ta en yellow cab ner till Penn Station för att åka hem och jobba. som om vi inte redan vore trötta. Det var tur att vi inte stod kvar för jag såg på Twitter(ja igen, tacka gudarna för den sidan, hjälper en med allt) att Harry befann sig i Burberry affären, vet ni hur ont det gör i mig? Jag gick för helvete förbi den butiken när jag var påväg till hotellet.... Så där har ni mitt senaste dygn. Hade det otroligt roligt och det var en riktig upplevelse, hade helt klart gjort det igen.
 
Tidigt på söndag morgon åker jag till Los Angeles med familjen så kommer nog inte kunna uppdatera mer tills jag är hemma igen, ha det så bra så länge så hörs vi!
 
Mel B i lila klänning... utan huvud haha, bra bild elin, bra bild!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious