Lugn dag

  2013-08-08 / 00:23:48 / Livet som au pair /

Morgonen började med att jag försov mig en halvtimme.. Bra jobbat Elin! Sen mådde inte Zoe bra så hon stannade hemma från camp, vi har haft en lugn och skön dag ihop. Vi har varit nere i soffan hela dagen idag, men vi har även bakat kakor, spelat spel och spelat Wii! Sen har vi tittat på otroligt många barnprogram, stackarn mår fortfarande inte så bra så nu befinner vi oss på hennes rum, hon ligger i sin säng med sin iPad.. Jag tror jag gillar att hon är sjuk haha, hon blir mer kärleksfull haha, hon har aldrig varit såhär gullig mot mig..

Och så dagens roliga,
Hon skulle snyta sig så tittade hon upp på mig och hade snor typ överallt, hon bara:
"So what do you want to do?"
Helt seriös och medveten om att hon hade snor överallt, tyckte det var lite roligt.

Idag har "where the millers is" premiär, verkar vara en jätte rolig film så jag och Hanna ska se den på fredag!
När jag slutat ska jag bege mig till gymmet, hoppas ni sover gott hemma i Sverige och i Spanien(håller tummarna att ni får fint väder imorgon)

Och så vill jag tatuera in det här hjärtat som ni ser på bilden, och så en snygg bild på min pojkvän, vi ska gifta oss snart.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious