MY WEEKEND

  2013-08-19 / 19:17:49 / Livet som au pair /
 
Hej allesammans,
I helgen har jag jobbat, varit och tittat på fotboll samt varit i NYC träffat Johanna och gått på Madame Tussauds och sedan träffat Hanna i NYC. Ni vet att jag HATAR att vara med på bilder, så att gå på MT för mig är nästan som värsta döden.. men här kommer bilder på mig och mina nya kompisar.. jag ser jävligt fet ut på vissa bilder, usch varför lägger jag upp dessa bilder haha...
Ny vecka i alla fall, kommer bli en jobbig en för har ganska mycket jobb den här veckan men det ska nog gå bra.. har en bra helg att se framemot, på fredag är det äntligen dags för ONE DIRECTION på Today Show, längtar så himla mycket! Lägger in fler bilder och någon video i ett annat inlägg från fotbollen.
 


Mamma

Vilka bra bilder. Att du skulle hata att vara med på bild märks inte.

2013-08-19 @ 19:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious