You gonna hear me roar

  2013-08-14 / 15:54:19 / Livet som au pair /
Hej allesammans,
 
Förlåt för dålig uppdatering. I fredags var jag och såg "We're the Millers" med Veronica, Hanna och Anna. Filmen var verkligen jätte rolig. I lördags tog jag och sällskapet som jag gick på bio med min bil till Hurricane Harbor, det är ett vattenland som ligger sidan om nöjesfältet Six Flags, hade det väldigt roligt där, så roligt att åka en massa waterslides, körde sedan hem på kvällen igen och svängde in om en liten outlet där vi alla handlade något, att man aldrig kan hålla sig ifrån att handla.. Men är man i USA så är man i USA. På lördagen var det dags för Zoe's födelsedagskalas, Hanna var snäll och hängde med mig, efter kalaset tog vi bilen till South Orange och tog tåget därifrån in till älskade New York för att sedan ta subwayn till Brooklyn där vi mötte upp Veronica och Anna, vi gick till Brooklyn Bridge Park där vi hängde hela dagen och hade lite picknik för att kunna se den väldigt fina skylinen. Hade en jätte bra helg!
Det är redan onsdag idag vilket innebär simning för Zoe's del och jag kan titta på snygga badvakter medan hon simmar, perfekt kombination. Igår fyllde hon år så vi var och åt på Cheesecake Factory!
 
 


Dad

Verkligen jättefint att se detta på kvällen kan jag tänka mig.
Du får visa detta när vi kommer igen .....haha

2013-08-14 @ 17:27:55
Farmor & Farfar

Hej igen tjejen. Det blev ej något skypande, vi får ta det vid senare tillfälle. Dad skriver att det är fint att se det på kvällen ! allt du får uppleva är tydligen "FINT". vi avundas dig lite grann. Hoppas att du har det ok. Du kan ange en tid för skyp. Ej fredag.

2013-08-14 @ 17:44:52
Mamma

Jag kommer gärna och har picknick i Brooklyn Bridge Park. Ser verkligen mysigt ut.

2013-08-14 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious